Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση και να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων σας. Επίσης, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε αλλαγή των προϊόντων που αγοράσατε λόγω χρώματος, μεγέθους, ελαττώματος, λάθους ή ακόμη και την αντικατάσταση όλης της παραγγελία σας ή ένα μέρος αυτής με άλλη νέα, αρκεί να πληρούνται οι παρακάτω όροι:

Όροι επιστροφής:

1. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι καινούργια, και να μην έχουν αποσφραγισθεί ή παραβιασθεί η συσκευασία τους.
3. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα (απόδειξη, τιμολόγιο κ.λπ.).
4. Τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται μόνο με ίδια προϊόντα.
5. Δυνατότητα αλλαγής υπάρχει έως 3 φορές.

Τα προϊόντα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά στις εξής περιπτώσεις:
1. Δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα πρέπει:
• Να μην έχουν πλυθεί
• Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
• Να έχουν όλα τα ταμπελάκια τους
• Nα μην έχει καταστραφεί η συσκευασία τους
2. Αποτελούν ειδική κατασκευή και εξατομικευμένη παραγγελία, δηλαδή προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας ή είναι σαφώς εξατομικευμένα, όπως για παράδειγμα κομμένο ύφασμα με το μέτρο, κουρτίνες ραμμένες στις επιθυμητές σας διαστάσεις, καθώς και προϊόντα που έχουν υποστεί τροποποίηση από εσάς, όπως για παράδειγμα μετατροπή στην κατόπιν παραγγελία κουρτίνας που έχετε παραλάβει από εμάς, προσθήκη κεντήματος στις πετσέτες κ.α.
3. Αποτελούν ειδική παραγγελία, δηλαδή προϊόντα που διατίθενται κατόπιν παραγγελίας από το εξωτερικό και το εσωτερικό.
4. Για λόγους υγιεινής, όπως μαξιλάρια κ.α.

Διαδικασία επιστροφής:

Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικών ποϊόντων ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, ακολουθείστε τα εξής βήματα:
1. Επικοινωνείστε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. είτε μέσω e-mail στο info@decodom.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2682301015.
2. Συσκευάζετε τα προϊόντα ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
3. Αποστέλλετε το δέμα βάση του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή με ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη. Η επιχείρηση μας αναλαμβάνει κάθε κόστος μεταφοράς των παλαιών και νέων προϊόντων.

Η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων είναι:

Decodom – Δενδρινός Ιωάννης
Μπιζανίου 27, Πρέβεζα
τ.κ.: 48100
τηλ.: 2682301015.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε την αλλαγή προϊόντων ή την αντικατάστασή τους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, αποστέλλετε τα προϊόντα ΜΟΝΟ μέσω της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρείας courrier (ΕΛΤΑ courier) και χρέωση παραλήπτη. Η μετέπειτα χρέωσή σας θα είναι 6,40€ ανα αλλαγή/ αντικατάσταση έως 2 κιλά και επιπρόσθετα 1,30€ για το κάθε επιπλέον κιλό. Η χρέωσή σας θα γίνει αυτόματα στην παραγγελία αλλαγής/ αντικατάστασης. Στην χρέωση συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά των παλαιών και νέων προϊόντων.

Γ. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα επειδή αλλάξατε γνώμη και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν εσάς (τον πελάτη) και όχι το decodom.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή των προϊόντων με τα ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη. Η μετέπειτα χρέωσή σας θα είναι 3,20 ευρώ έως 2 κιλά και επιπρόσθετα 1,30€ για το κάθε επιπλέον κιλό. Η χρέωσή σας θα γίνει με παρακράτηση του ποσού από το ποσό της επιστροφής χρημάτων.

*Διευκρίνιση: Οφείλετε να στείλετε πίσω τα προϊόντα ή να τα παραδώσετε στο φυσικό κατάστημα της επιχείρηση μας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσετε υπαναχώρηση της συναφθείσας σύμβασης. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν τα αγαθά σταλούν πίσω πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν.

Ακύρωση Παραγγελίας:

Δίνεται η δυνατότητα της ακύρωσης της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει αναχωρήσει από το κατάστημα. Η ακύρωση μπορεί να γίνει είτε μέσω e-mail στο info@decodom.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2682301015. Σε περίπτωση που η ακύρωση της παραγγελίας γίνει μετά την έναρξη της αποστολής, επιβαρύνεστε με τα αντίστοιχα έξοδα. Είναι εφικτή ακόμα και η μερική ακύρωση της παραγγελίας με αφαίρεση προϊόντων, εφόσον δεν έχει γίνει η αποστολή, είτε μέσω e-mail στο info@decodom.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2682301015.

Επιστροφή χρημάτων:

Εάν υπαναχωρήσετε από τη συναφθείσα σύμβαση, η επιχείρηση μας θα επιστρέψει όλα τα χρήματα σας, πλην των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η επιχείρηση μας θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητώς κάτι διαφορετικό. Σε περίπτωση που η πληρωμή γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας, ενδέχεται η επιστροφή των χρημάτων να καθυστερήσει μέχρι και 7 εργάσιμες ημέρες λόγω της αντίστοιχης χρονοκαθυστέρησης που υπάρχει στο σύστημα της συνεργαζόμενης τράπεζας.

Η επιχείρηση μας δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα προϊόντα.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2682301015.